Living with Christ offers new prayer apps in English and Spanish

Bayard is excited to offer two apps in English and Spanish designed to complement the monthly missalette Living With Christ and help users engage with their faith in an interactive way.

Based on the texts of the Catholic church, the easy-to-use Living with Christ and Vivir en Cristo apps contain the readings, Psalms, and Gospel of the daily liturgy; a selection of prayers for special times of the day and occasions; as well photos to inspire spiritual reflection and the ability to receive notification of prayer times.

The Living with Christ and Vivir en Cristo apps can be used to prepare for daily Mass or as a tool to support one’s prayer life. It is a companion to the popular missalette, which contains the official daily liturgy and much more.

Both the Living with Christ and Vivir En Cristo applications are available for free download from the App Store® and Google Play®. For more information, visit Livingwithchrist.us, VivirenCristo.com and Facebook/VivirEnCristo.org

Comunicado de Prensa – Aplicación

16 de Mayo, 2018

Living with Christ ahora ofrece una nueva aplicación de oración en inglés y en español

Bayard se alegra en anunciar dos nuevas aplicaciones, en inglés y en español, diseñadas para acompañar el misal mensual de Living with Christ y ayudar a los lectores a conocer su fe usando un formato interactivo.

Basadas en los textos de la Iglesia Católica, las aplicaciones contienen lecturas, salmos y evangelios de la liturgia diaria además de una selección de oraciones para tiempos especiales en el día.  Otra función que ofrecen es que cada usuario puede guardar sus fotografías favoritas y programar un calendario para recibir notificaciones con sus oraciones diarias.

La aplicación Vivir en Cristo puede ser utilizada para prepararse diariamente para la Misa o para guiar la vida de oración personal. Es compañera del popular misal Living with Christ, que contiene las liturgias completas para cada mes, además de más artículos y reflexiones personales.

Cada aplicación está disponible gratis para descargar en la tienda Apple Store®  y en Google Play®  para Android. Para más información, visita Livingwithchrist.us, VivirenCristo.com y síguenos en Facebook/VivirEnCristo.org.